Naslovna Materijali Progresivne leće Uredske leće Anti-refleksivni slojevi
Izdvojeno
Naslovna O HOYA-i
  • O HOYA-i
  • O HOYA-i
  • O HOYA-i
  • O HOYA-i
  • O HOYA-i
  • O HOYA-i

O HOYA-i

Sve je počelo u malom gradiću naziva HOYA (danas preimenovanog u Nishitokyo) 1941. Dva brata, Shoichi i Shigeru Yamanaka imali su ambiciozan plan za proizvodnju naočalnih leća. 1 studenog 1941 godine osnovana je Toyo Optical Glass Manufacturing, kasnije HOYA Corporation.

Optičko staklo zahtjeva primjenu sofisticirane tehnologije proizvodnje u usporedbi s drugim tipovima stakla, a u tim danima bila je tehnološki najnaprednija industrija u Japanu. Osnutkom HOYA-e, kompanija je prolazila kroz dugačak proces pokušaja i pogrešaka prije nego je zapravo počela proizvodnja optičkih stakala.

Hoyina priča ima skroman početak kao mala proizvodna operacija koja je usvojila tehnološki napredno vodstvo kako bi postala globalni igrač 70 godina kasnije.

Nisu ostali samo na lećama…

Krajem II svjetskog rata narudžbe vojske, koja je većinski sudjelovala u stvaranju Hoyinih prihoda, bile su stopirane. Zbog toga je HOYA osjetila snažno smanjenje u potražnji za naočalnim lećama. Kako bi se oporavila od smanjenja prihoda, odlučili su proizvoditi kristal za kućnu uporabu koristeći podosta materijala iz skladišta optičkih stakala.

U narednim godinama, HOYA je pokrenula proizvodnju leća za kamere, memorijskih diskova, foto maski i LCD panela i medicinskih uređaja. Od male TOYO Optical Glass Manufacturing, HOYA je izrasla u svjetskog igrača: kompaniju s 35.000 zaposlenih u preko 100 zemalja širom svijeta.

Danas se HOYA sastoji od 4 divizije: Briga o vidu, IT, Foto sektor i Medicina. Globalna prisutnost omogućuje HOYA-i da izmijeni tehnološke uvide i inovativne ideje unutar kompanije i šire.

Hoyini proizvodi ne samo da su vizualni, već se mogu naći na mnogim mjestima. Naprimjer, jeste li znali da postoji velika šansa da je hard disk na vašem računalu ili Blu-ray uređaju proizveden u HOYA-i. Isto vrijedi i za leće na vašim digitalnim kamerama. Uz to, Hoya također proizvodi i takozvane foto-maske za proizvodnju poluvodiča, medicinskih endoskopa ili čak keramičkih kostiju i filera. Posjetite li svog optičara, velika je šansa da ćete izaći s Hoyinim naočalnim lećama.

Strast za proizvodnju superiornih naočalnih leća

Unatoč raznovrsnosti proizvoda, HOYA-ina strast za naočalnim lećama ostaje pokretačka snaga poslovanja. Nevjerojatna želja za inovacijama doprinijela je revolucionarnim rezultatima.

Na području anti-refleksnih slojeva, HOYA je postigla svjetsku reputaciju. Rezultati sežu u 1963., kada je HOYA uspješno aplicirala anti-refleksni sloj na mineralnu leću.

1980. HOYA je ponovila isto dostignuće na plastičnim lećama. Recentni dosezi su postignuti u premium anti-refleksnom sloju Hi-Vision LongLife, koji je dobio prestižnu iF nagradu za materijal, kao i njezin prethodnik Super Hi-Vision anti-refleksni sloj.

Zbog činjenice da su iznimno otporne i jake, Hoyine leće su idealne za okvire na bušenje i flaks, dok krajnji korisnik uživa u minimalnoj težini i najvišoj prozirnosti. Dizajn Hoyinih jednojakosnih i progresivnih leća reflektira posljednja dostignuća znanosti i tehnologije.

Nulux EP, lansiran 2001., prva je jednojakosna leća čija je kalkulacija bazirana na vidnoj oštrini i rotaciji očne jabučice.

Još jedno tehnološko dostignuće je postignuto s FreeForm tehnologijom za progresivne leće. Integriranjem prednje i stražnje površine leće, 2004., Hoya je kreirala kompletno novu definiciju leće, osiguravajući oštar i prirodan vid s minimalnim distorzijama. Ne iznenađuje što je ova tehnologija i dizajn nagrađena na Silmo d'Or , Višestrukim Good Design Awards i kao optički proizvod godine. Hoyalux iD MyStyle, posljednji proizvod koji je dobio nagradu, odličan je primjer dovođenja personalizacije na novi nivo. Kombiniranjem freeform tehnologije s posebnim konzultacijskim softverom, HOYA može ponuditi potpuno personalizirane progresivne leće za sve nositelje.

Uz inovativne proizvode, HOYA nastoji ponuditi klijentima širok raspon mogućnosti u odabiru materijala, dizajna i kombinacija dorada, anti-refleksnih slojeva, fotoosjetljivih ili bojanih leća čiji je glavni prioritet poboljšati život svojih klijenata.

MISIJA HOYA-e je slijediti inovativnost i kreativnost u poslovanju u pogledu novih informacijskih tehnologija i životnog stila koji vode istinski ispunjenom životu uz istovremeno poštivanje društvenih i prirodnih vrijednosti.

Usluga: sastavni dio HOYAinog DNA

HOYA je kroz godine puno vremena ulagala u osluškivanje potreba individualnih klijenata . Zato je usluga sastavni dio Hoyine organizacije. Hoya je uvjerena da istinska dodana vrijednost može biti postignuta otvaranjem partnerima i klijentima koji su glavni čimbenik Hoyina uspjeha.

Hoyine tvornice rade 24 sata dnevno, 365 dana u godini nudeći širok raspon usluga, od gotovih leća do usluga ugradnje uz interaktivne alate kao što su Hoyalog program za naručivanje leća, MyStyle iDentifier program za narudžbu MyStyleV+ progresivnih leća kao i uređaj za video centriranje visuReal.

Edukacijski centar

Na tržištu gdje se gotovo svakodnevno predstavljaju novi proizvodi, većina zahtijeva konstantno praćenje i upoznavanje te proširenje znanja.

Optička ekspertiza dostupna je na HOYA Faculty-u, europskom edukacijskom centru otvorenom 2010. godine u Budimpešti. Hoya Faculty nudi profesionalcima širom Europe priliku identificirati i iskoristiti prednosti napredne tehnologije i pouzdane kvalitete kao početne točke prilikom rada.

Hoya Vision Care ima 52 laboratorija u 30 zemalja. U Europi, Hoya Vision Care Europe osnovana je 1980. godine i od tada je jedna od najbrže rastućih regija u sklopu Hoyine divizije brige o vidu.

 Sastoji se od 12 laboratorija i 19 podužnica u 14 zemalja. Dok je samo 7,2% zaposlenih u Europi uz 9,4% svjetske proizvodnje, 20,4% Hoyine ukupne prodaje ostvareno je na europskom tržištu.

 

 

 

 

Hoya uvijek nastoji razviti nove tehnike kalkulacije i metode optimizacije koje daju potporu razvoju naprednijih dizajna leća.

Kako bi pozitivno utjecali na kupovno iskustvo klijenta, Hoya kontinuirano radi na razvoju uslužnih koncepata i alata da bi potpomognula klijentima u svakodnevnom radu.

Hoya također veliku važnost posvećuje edukaciji profesionalaca organizacijom zanimljivih predavanja i treninga na Hoya Faculty-u u Budimpešti.

Sve navedeno ne bi bilo moguće bez InnoVision-a, Hoya-ine vizije o inovaciji i Hoya-inim inovacijama vezanim uz vid. InnoVision je temelj na kojem Hoya kreira tehnologiju, dizajn i premium usluge u ovom
trenutku i u budućnosti.

Filozofija InnoVision-a sastoji se od 4 temelja koji su u korelaciji:
• Vizualna percepcija - razumijevanje osjetljivosti mozga na magljenje slike
• Vizualno iskustvo - postizanje najtočnije korekcije optimizacijom dioptrije
• Verifikacija dizajna - provjera rješenja optičkog dizajna za postizanje maksimalnih performansi dizajna
• Ljudsko ponašanje - označavanje klijentovih potreba za bolje podudaranje finalnog proizvoda nositelju


Karakteristike InnoVision koncepta Što znači?
Vizualna percepcija Hoya provodi nekoliko istraživačkih programa za razumijevanje nositeljeve individualne razine osjetljivosti i prihvaćanje magljenja slike.


Vizualno iskustvo
Generirati najtočniju korekciju nedostataka vida optimizacijom dioptrije i uzimanjem u obzir stvarnih uvjeta nošenja.
Verifikacija dizajna
Konstantna verifikacija rezultata optičkog dizajna za postizanje maksimalnih performansi dizajna.





 

 

 

Ljudsko ponašanje

Označavanje potreba i zahtjeva nositelja naočala za bolje podudaranje leća nositelju.

 

Za više informacija o HOYA-inim naočalnim lećema posjetite najbližu optiku!

Naslovna O HOYA-i
Scroll To Top